Vykdydami ES direktyvos dėl privatumo ir elektroninių ryšių reikalavimus, pranešame, jog svetainėje naudojame slapukus norėdami suasmeninti turinį ir skelbimus, kad galėtume analizuoti savo srautą


koliazas.png

Keramika yra universali amato, meninių gebėjimų, darbo, darbo higienos įgūdžių ugdymo mokykla. Ši keramikos savybė ypatingai svarbi ir tuo, kad į vieną visumą sujungia visas svarbiausias dailės šakas: tapybą, skulptūrą, grafiką, yra sintezuojanti dailės žanrus jungtis. Tapybos pradmenys ir tolesnis tobulinimasis šioje srityje ugdo spalvų pojūtį, sugebėjimą šią patirtį pritaikyti keramikoje, sukurti reikalingą nuotaiką kūriniui, paryškinti pasirinktą temą, jos spalvinį “skambėjimą“. Skulptūra- trijų matavimų menas: keramikos indas taip pat yra skulptūra, kur svarbūs komponentai : siluetas, masių proporcijos, dydis konkrečioje erdvėje.

Keramikos mene rasime ir visiškai adekvačių skulptūrai formų: reljefų, žmogaus ir gyvūnų skulptūrų, sieninių pano, dekoratyvinės lauko skulptūros ir panašių objektų. Grafikos meno elementai taip pat plačiai naudojami keramikoje: piešiniu dekoruojami plokšti paviršiai- lėkštės, padėklai, vazų paviršius. Tačiau svarbiausias uždavinys keliamas visų šių elementų suderinimui, harmonizavimui, siekiant individualios kūrinio išraiškos. Esu linkęs keramikos dirbinius , jų meninį sprendimą susieti su funkcija. Ši kūrinių savybė yra labai svarbi, iškelianti socialinį, žmogaus mastelio su aplinka aspektą. Mokiniai, savo rankomis iš molio nulipdę pritaikomą buityje daiktą, vienu metu įgyja įvairialypės patirties- jie gali pagrįstai teigti: aš tai galiu, man tai kainavo laiko, sumanumo ir kantrybės, todėl tai- brangus daiktas, kurio aš bet kur nenumesiu, o padėsiu į lentyną, kad atėję draugai , pažįstami, o pagaliau ir patys tėvai vėliau pasakytų- čia tu padarei? Taip formuojama pagarba darbui- „ne tik kaip žmogaus egzistavimo prielaidos, bet ir kaip jo gyvenimo laimės, kūrybos šaltiniui, laiduojančiam žmogaus dorovinį augimą ir tobulėjimą.“ Iš kitos pusės keramikos dirbiniai, skirti naudojimui, sukuria unikalų ryšį su jį vartojančiu žmogumi- keramika įgyja naują vertę, atsiskleisdama visomis „briaunomis“.

Kviečiu skirti laiko sau ir apsilankyti mano KERAMIKOS STUDIJOJE, detalesnę informaciją aš Jums suteiksiu telefonu

 

Pagrindinė keramikos mokymo misija: pozityvus mąstymas ir kūrybiškumas:

  • -kūrybinės dvasios ugdymas, praturtinant asmenybę
  • -aplinkos, kuri skatintų šią veiklą, sukūrimas
  • -siekių surasti savo vietą pasaulyje sužadinimas
  • -pozityvus veikimas, leidžiant jiems patiems priimti racionalius sprendimus, neišvengiant klaidų, kurios yra neatsiejama kūrybinio proceso ir asmenybės ugdymo dalis
  • -sukurti laisvos saviraiškos aplinką, prieš tai suteikiant technines žinias kūrybinių idėjų  įgyvendinimui.

 

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: